Tekst

Tekst bez kontekstu jest pretekstem, dlatego obszerne konferencje 'Tajemny Plan' są tak drogocenne

B.A.R. Nauka

B.A.R. Nauka
Badania Analizy Rozwój Nauka

piątek, 12 lutego 2016

Psalm 6 Modlitwa o zmiłowanie w chwili trwogi

Cykl "Psalmy". Natchnione przez Boga pieśni proroków.

PSALM 6
Modlitwa o zmiłowanie w chwili trwogi

1    Przewodnikowi chóru, z grą na strunach, na oktawę.
      Psalm Dawidowy.
2    Panie, nie karć mnie w gniewie swoim
      I w zapalczywości swojej nie karz mnie!
3    Zmiłuj się nade mną, Panie, bom jest słaby;
      Uzdrów mnie, Panie, bo strwożyły się kości moje!
4    I dusza moja bardzo się zatrwożyła.
      A Ty, Panie, jak długo..?
5    Odwróć się, Panie, ratuj duszę moją,
      Zbaw mnie przez łaskę swoją!
6    Bo po śmierci nie pamięta się o tobie,
      A w krainie umarłych któż cię wysławiać będzie?
7    Zmęczyłem się ze wzdychaniem moim,
      Każdej nocy zraszam posłanie moje,
      Łazami oblewam łoże moje.
8    Zamroczyło się zgryzotą oko moje,
      Postarzało się z powodu wszystkich wrogów moich.
9    Odstąpcie ode mnie wszyscy czyniący nieprawość,
      Gdyż Pan usłyszał głos płaczu mojego.
10  Wysłuchał Pan błaganie moje,
      Przyjął Pan modlitwę moją.
11  Bardzo się zawstydzą i zatrwożą wszyscy wrogowie moi!
      Zawrócą i zawstydzą się w tej chwili!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz