Tekst

Tekst bez kontekstu jest pretekstem, dlatego obszerne konferencje 'Tajemny Plan' są tak drogocenne

B.A.R. Nauka

B.A.R. Nauka
Badania Analizy Rozwój Nauka

sobota, 13 lutego 2016

Psalm 7 Bóg sędzią sprawiedliwym

Cykl "Psalmy". Natchnione przez Boga pieśni proroków.

PSALM 7
Bóg sędzią sprawiedliwym

1    Pieśń Dawida, którą zaśpiewał Panu z powodu Kusza z Beniamina.
2    Panie, Boże mój, u ciebie szukam schronienia,
      Wybaw mnie od wszystkich prześladowców moich i ocal mnie,
3    By któryś jak lew nie rozdarł mnie…
4    Panie, Boże mój! Jeśli to uczyniłem,
      Jeśli jest bezprawie na dłoniach moich,
5    Jeśli odpłacałem złem temu, który żyje ze mną w pokoju,
      I ograbiłem tego, który mnie gnębił bez powodu,
6    Niech mnie ściga i pochwyci nieprzyjaciel
      I wdepcze w ziemię życie moje,
      A cześć moją w proch obali! Sela.
7    Powstań, Panie, w gniewie swym,
      Podnieś się przeciwko zaciekłości gnębicieli moich.
      Czuwaj, Boże mój, Ty zarządziłeś sąd!
8    Rzesza ludów niech cię otoczy,
      A Ty siądź ponad nią na wysokości.
9    Pan sądzić będzie ludy.
      Mnie zaś sądź, Panie,
      Według sprawiedliwości mojej
      I według niewinności mojej.
10  Niechże skończy się zło bezbożnych!
      Utwierdź sprawiedliwego,
      Który badasz serca i nerki, Boże sprawiedliwy.
11  Tarczą moją jest Bóg,
      Wybawiciel tych, którzy są prawego serca.
12  Bóg jest sędzią sprawiedliwym
      I Bogiem karcącym każdego dnia.
13  Jeśli się nie nawróci, miecz swój naostrzy,
14  Napnie łuk swój i przygotuje go.
      A przygotował sobie broń śmiertelną,
15  Ognistymi czyni strzały swoje.
      Oto poczyna nieprawość,
      Jest brzemienny niedolą,
16  A rodzi kłamstwo.
      Wykopał dół i wydrążył go;
17  Ale sam wpadł w jamę, którą wykopał.
      Wróci przemoc na głowę jego,
18  A gwałt spadnie na ciemię jego.
      Sławić będę Pana według sprawiedliwości jego
      I opiewać będę imię Pana Najwyższego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz