Tekst

Tekst bez kontekstu jest pretekstem, dlatego obszerne konferencje 'Tajemny Plan' są tak drogocenne

B.A.R. Nauka

B.A.R. Nauka
Badania Analizy Rozwój Nauka

wtorek, 9 lutego 2016

Modlitwa. Psalm 3. Ufna modlitwa poranna

Cykl "Psalmy". Natchnione przez Boga pieśni proroków.

PSALM 3

Ufna modlitwa poranna

1  Psalm Dawida, gdy uciekał przed synem swoim Absalomem.
2  Panie, jak liczni są wrogowie moi,
    Jak wielu powstaje przeciwko mnie!
3  Wielu mówi o mnie:
    Nie ma dla niego ratunku u Boga. Sela.
4  Ale Ty, Panie, jesteś tarczą moją, chwałą moją,
    I Ty podnosisz głowę moją.
5  Głosem moim wołam do Pana,
    A On odpowiada mi z świętej góry swojej. Sela.
6  Położyłem się i zasnąłem;
    Obudziłem się, bo Pan mnie wspiera.
7  Nie boję się dziesiątków tysięcy ludu,
    Które zewsząd na mnie nastają.
8  Powstań, Panie!
    Ocal mnie, Boże mój!
    Wszak Ty uderzyłeś w szczękę wszystkich wrogów moich,
    Połamałeś zęby bezbożnych.
9  U Pana jest zbawienie.
    Nad ludem twoim jest błogosławieństwo twoje. Sela.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz