Tekst

Tekst bez kontekstu jest pretekstem, dlatego obszerne konferencje 'Tajemny Plan' są tak drogocenne

B.A.R. Nauka

B.A.R. Nauka
Badania Analizy Rozwój Nauka

piątek, 12 lutego 2016

Sen: wyplątanie. Wychodzę z organizacji Kościół Rzymsko-Katolicki.

Kierując się słowami Pisma Świętego:
"Nie wprzęgajcie się z niewierzącymi w jedno jarzmo. Cóż bowiem ma wspólnego sprawiedliwość z niesprawiedliwością? Albo cóż ma wspólnego światło z ciemnością? Albo jakaż jest wspólnota Chrystusa z Beliarem lub wierzącego z niewiernym?"(2 Kor 6: 14-15.).
"Błogosławiony mąż, który nie idzie za radą występnych" (Ps 1: 1)
"Trzeba bardziej słuchać Boga niż ludzi” (Dz 5, 29)

Ekumenia to jest apostazja od Boga Prawdziwego, od Trójcy Świętej i Pana Jezusa Chrystusa a grzechy przeciwko Duchowi Świętemu nie będą przebaczone.

Nie chcąc mieć żadnych kontaktów z ruchem ekumenicznym, wszech-herezją, wysyłam w poniedziałek list do proboszcza o wystąpienie z organizacji Kościół (Rzymsko-)Katolicki a duchowo odwiązany od niej jestem od chwili tej właśnie. Niech tak się stanie.

Tomasz Hołówko

A propos.
Dzisiaj miałem sen, w którym bardzo szybko pobiegłem w miejsce, w którym czekała na mnie moja Śp. mama i powiedziała do mnie pijąc z białej filiżanki: "mam nadzieję, że już się najeździłeś" a ja zacząłem wyplątywać balona konia z sieci poplątanych balonów.

Wygląda jak wspólne uczestnictwo w grzechach. 

„Przez milczenie zdradzany jest Bóg!” Św. Grzegorz Teolog.
, więc i ja dodać muszę, iż spotkałem Boga w mistycznym uniesieniu w roku 2007, o czym wspominałem na tym blogu, jako miłość przewyższającą bez miary to cokolwiek miłością na Ziemi uznać można, lecz dodam, iż powiedział do mnie wówczas: "Mój aniele".


Niech żyje Jezus Chrystus!
Koniec przejażdżki.


Bloga doprowadzę do momentu, w którym opublikuję wszystkie 14 części cyklu "O proroctwie".

2 komentarze:

  1. W parafii chrztu nie ma aktu chrztu, zaginął dawno temu, więc adnotacji w nim nikt nie zrobi. Pismo informujące tylko wyślę tam, co z tym zrobią nie mój problem.

    OdpowiedzUsuń