Tekst

Tekst bez kontekstu jest pretekstem, dlatego obszerne konferencje 'Tajemny Plan' są tak drogocenne

B.A.R. Nauka

B.A.R. Nauka
Badania Analizy Rozwój Nauka

poniedziałek, 8 lutego 2016

Modlitwa. Psalm 2 Triumf Pana i jego Pomazańca nad wrogami

Cykl "Psalmy". Natchnione przez Boga pieśni proroków.

PSALM 2

Triumf Pana i jego Pomazańca nad wrogami

1   Czemuż to burzą się narody,
     A ludy myślą o próżnych rzeczach?
2   Powstają królowie ziemscy
     I książęta zmawiają się społem
     Przeciw Panu i Pomazańcowi jego:
3   Zerwijmy ich więzy
     I zrzućmy z siebie ich pęta!
4   Ten, który mieszka w niebie, śmieje się z nich,
     Pan im urąga.
5   Wtedy przemówi do nich w gniewie swoim
     I gwałtownością swoją przerazi ich:
6   Ja ustanowiłem króla mego na Syjonie,
     Świętej górze mojej.
7   Ogłoszę zarządzenie Pana:
     Rzekł do mnie: Synem moim jesteś,
     Dziś cię zrodziłem.
8   Proś mnie, a dam ci narody w dziedzictwo
     I krańce świata w posiadanie.
9   Rozgromisz je berłem żelaznym,
     Roztłuczesz jak naczynie gliniane.
10 Bądźcie więc teraz rozsądni, królowie,
     Przyjmijcie przestrogę, sędziowie ziemi!
11 Służcie Panu z bojaźnią i weselcie się,
     Z drżeniem złóżcie mu hołd,
12 Aby się nie rozgniewał i abyście nie zgubili drogi,
     Bo łatwo płonie gniewem.
     Szczęśliwi wszyscy, którzy mu ufają!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz