Tekst

Tekst bez kontekstu jest pretekstem, dlatego obszerne konferencje 'Tajemny Plan' są tak drogocenne

B.A.R. Nauka

B.A.R. Nauka
Badania Analizy Rozwój Nauka

środa, 10 lutego 2016

Psalm 4 Ufna modlitwa wieczorna

Cykl "Psalmy". Natchnione przez Boga pieśni proroków.
 
PSALM 4

Ufna modlitwa wieczorna

1    Przewodnikowi chóru, z grą na strunach. Psalm Dawidowy.
2    Odpowiedz na wołanie moje,
      Sprawiedliwy Boże mój!
      W ucisku ulżyłeś mi.
      Zmiłuj się nade mną
      I wysłuchaj modlitwę moją!
3    Ludzie, dopókiż lżona będzie cześć moja?
      Dokąd miłować będziecie próżność i szukać kłamstwa? Sela.
4    Wiedzcie, że cudownie okazał mi Pan łaskę.
      Że Pan słyszy, gdy do niego wołam.
5    Drżyjcie i nie grzeszcie!
      Rozmyślajcie w sercu swym na łożu i milczcie! Sela.
6    Składajcie sprawiedliwe ofiary i ufajcie Panu.
7    Wielu mówi: Kto ukaże nam dobro?
      Wznieś nad nim światło oblicza swego, Panie!
8    Wlałeś w serce me większą radość,
      Niż kiedy się ma obfitość zboża i wina.
9    Spokojnie się ułożę i zasnę,
      Bo Ty sam, Panie, sprawiasz, że bezpiecznie mieszkam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz