Tekst

Tekst bez kontekstu jest pretekstem, dlatego obszerne konferencje 'Tajemny Plan' są tak drogocenne

B.A.R. Nauka

B.A.R. Nauka
Badania Analizy Rozwój Nauka

piątek, 7 października 2016

Podgryzacze paskudztwa mi wgrywają

Podgryzacze, którzy chcieliby być nazywani archontami.

Wgrywają mi ostatnio pojechane sny: ostatnimi czasy grzeszny seks, licząc na moje jakieś emocje, że się nimi dokarmią a przy okazji pokażą mi mój niby obraz.
Dzisiaj przeszli samych siebie, że sprzedawałem mięso ze zmielonej głowy jako nie ludzkie i ludzie się tym karmili.

Dwie warstwy: bierz swój krzyż i idź za Isusem mogą wykorzystać do emanacji cierpienia danej osoby, ale ratunek przynosi postawa, że "Jego brzemię lekkie jest", więc wskazówka, aby wstać i nie grzeszyć więcej bądź być w ogóle skrajnie blisko wyzwolonym spod grzechu, ma tutaj sens ratunkowy, bowiem ta postawa wyzwala spod winy własnego postępowania i daje możliwość obserwacji i obiektywnej oceny takiego zjawiska jak te powyższe przykłady prób wywierania wpływu przez podgryzaczy, które podałem.

Tu jest też niebezpieczna pułapka, że człowiek bez odpowiedniego kręgosłupa moralnego może ulec sugestii, pozwolić, aby przylgnęła do niego ta postawa i sprawić wrażenie, że jest jego charakterystyką i człowiek może dojść do wniosku, że jest permanentnie zły a perwersja jest jego cechą - w celu ciągłego zamartwiania się tym i wyzwalania negatywnych emocji co jest ich pokarmem lub bronienia tej "własnej postawy", która jest przecież perwersją co także jest emanacją złej energii i ich pokarmem, a więc to zapędza człowieka w kozi róg.

Chyba liczą na pedagogikę wstydu ;)

Świadomość ochrania, ignorancja naraża. Wyzwolenie pod imieniem Isus Chrystus, znakiem krzyża na czole i właściwym czynem.


Czoło - myślenie
Prawa ręka - czyn

* Mat 16,24-25
"Warunki naśladowania Jezusa 
[24]Wtedy Jezus rzekł do swoich uczniów : « Jeśli kto chce pójść za Mną , niech się zaprze samego siebie , niech weźmie krzyż swój i niech Mnie naśladuje . 
[25]Bo kto chce zachować swoje życie , straci je ; a kto straci swe życie z mego powodu , znajdzie je."

Lektura obowiązkowa
https://treborok.wordpress.com/about/archonci/


Poprzednie posty:
http://www.morfeusz.info/2016/02/wypyw-archontow-i-ufoli-na-sny-dodatek.html
http://www.morfeusz.info/2015/05/blog-post.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz