Tekst

Tekst bez kontekstu jest pretekstem, dlatego obszerne konferencje 'Tajemny Plan' są tak drogocenne

B.A.R. Nauka

B.A.R. Nauka
Badania Analizy Rozwój Nauka

poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Zaproszenie do przejścia na "dobrą stronę mocy"

...trochę kosmos'u dzisiaj

Nie zwykłem ufać channelingom, ale w tym jest duża doza prawdy oraz sporo cennych danych.

Dwie wskazówki:
1) kierowanie miłości i błogosławieństwa bezpośrednio do Wyższego Ja ... reptilian, omijając duszę i umysł, które są zepsute. Wyższe Ja nigdy nie może być zepsute, może ewentualnie spać.
2) zmiana systemu na lżejszy, pozytywna energia i czysta lekkość bytu.

Z tym Wyższym Ja to jest ciekawa historia. Kiedyś zobaczyłem Wyższe Ja kogoś, kto bardzo, ale to bardzo niszczył moje życie.

Od kiedy zobaczyłem jaką jest wspaniałą istotą tam gdzie mieszka jego Wyższe Ja przeorientowałem swoje nastawienie.
Niektórzy mówią, że celem człowieka na Ziemi jest dotarcie do swojego Wyższego Ja.


"Daniel Cankow Układ Słoneczny, Reptilianie i przemiany świadomości na Ziemi" https://www.youtube.com/watch?v=OrMFhrmAwaY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz