Tekst

Tekst bez kontekstu jest pretekstem, dlatego obszerne konferencje 'Tajemny Plan' są tak drogocenne

B.A.R. Nauka

B.A.R. Nauka
Badania Analizy Rozwój Nauka

poniedziałek, 18 maja 2015

Zdrowa aplikacja? Spróbuj zobaczyć Chrystusa w kawałku drewna.

Zdrowa aplikacja? Spróbuj zobaczyć Chrystusa w kawałku drewna.
Jeżeli to się Tobie uda to może zrozumiesz i będziesz chcieć uznać Jezusa Chrystusa jako Króla Wszechświata, moim zdaniem jest to najdoskonalszy wzór budowy rzeczywistości (jeden z Jego atr
ybutów).
Może zechcesz następnie widzieć taką rzeczywistość w sposób fraktalny.
To mi współgra z fragmentem z Ewangelii wg Tomasza: "Rzekł Jezus: "Ja jestem światłością, która jest ponad wszystkimi. Ja jestem Pełnią, Pełnia wyszła ze mnie, Pełnia doszła do mnie. Rozłupcie drzewo, ja tam jestem. Podnieście kamień, a znajdziecie mnie tam"."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz